poniedziałek, 11 sierpnia 2014

TAEMIN - Danger [Teaser]


Nadszedł ten dzień.
Mój ultimate wypuszcza teaser do solowej piosenki, do solowego albumu.
Wiem, powinnam najpierw nadrobić zaległości. Przepraszam, okazało się, że internet mam tylko teoretycznie. Uzupełnię to, kiedy wrócę. Taemin'a musiałam wstawić, rozumiecie. 
To nie będzie obiektywna ocena. Prawdopodobnie jeszcze niczego nie skomentowałam tak nieobiektywnie.
Jetsem tak szczęśliwa, że nie da się tego opisać. Szczerze mówiąc nigdy nie spodziewałam się solowego albumu od Taemin'a.
Na zapowiedzi słychać tylko kawałek piosenki, ale ja i tak wiem, że będzie mi się podobać. Czegokolwiek by nie wypuścił, będę to męczyć do znudzenia (przywilej biasa).
Widać, że SM postarał się przy teledysku. Tyle scenerii nie użyli jeszcze nigdy. 
Plusem jest stylizacja Taemina - zmienił kolor włosów, ale nagrywanie zaczął jeszcze w czarnych loczkach.
Czuję nutkę punk rock'a. Jest piercing, gitara, skóra i szybkie pojazdy - wszystko co kocham.
Nie mogę się już doczekać (Taemin w panterce, ughh ;; <3). Prawdopodobnie umrę, a potem powstanę żeby napisać kolejną nieobiektywną recenzję.
Tak więc do następnego razu. ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz