piątek, 15 sierpnia 2014

TAEMIN - Danger [MV]


Przyznaje się bez bicia, krzyczałam. 
Krzyczałam, jak typowy fangirl, czego nie robiłam od moich początków z kpop'em i SHINee. 
Widać, że teledysk był bardzo kosztowny. Tyle scenerii nie było jeszcze u SM.
Niesamowicie mi się podoba. Taemin wygląda świetnie, szczególnie w czarnych włosach, świetnie tańczy i śpiewa. Choreografia, jak przystało na Taemin'a jest bardzo efektowna.
Czuję, że będę to śpiewać tygodniami i jeszcze dłużej. 
Jestem z niego strasznie dumna, to mój ultimate. ;-;
Zrobił niesamowite postępy, nie mogę doczekać się całej płyty.









2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Taemin zmężniał , ostatnio bardzo wydoroślał co wyszło mu na dobre.Tyle się dzieje w tym teledysku *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja jestem w niebie? Myślę, że już więcej nie muszę nic dodawać. Kocham tą piosenkę i jego w takim wydaniu. <3

    OdpowiedzUsuń