piątek, 1 sierpnia 2014

M&A - Amnesia

Dzień jak co dzień w kawiarni. Kolejni klienci do obsłużenia. Ale zaraz, chwila. Czemu mam na sobie ten strój i co ja tu w ogóle robię? I kim w ogóle JA jestem? To były pierwsze myśli głównej bohaterki cierpiącej na tytułową amnezję. Nie dość, że kobieta ma totalną pustkę w głowie, wszyscy mówią do niej jakby znali się od lat a jej jedyna reakcja to 'yyyy' to w dodatku widzi ducha o imieniu Orion. Normalny człowiek poprosił by kogoś o pomoc, ale nasza inteligentna bohaterka woli posłuchać rady nowo poznanej duszyczki i udawać, że wszystko gra. Jednak nie jest to takie proste takie proste szczególnie jeśli na scenę wkraczają uczucia...






20%  KLIMATU SKLEROZY


Plusy:
+projekty postaci
+opening




Minusy:
-cała reszta



INFORMACJE
Reżyseria - Yoshimitsu Ohashi
Scenariusz - Touko Machida
Muzyka - Yoshiaki Dewa
Produkcja- Brain's Base

Liczba odcinków - 12
Czas trwania - ok. 23 minuty odcinek
Kategoria - shojo, romans, supernatural

Głosy:
Shujinkō -  Kaori Nazuka
Shin - Tetsuya Kakihara
Ikki - Kishou Taniyama
Kento - Akira Ishida
Toma - Satoshi Hino
Ukyō - Kouki Miyata
Orion - Hiromi Igarashi





AMV








1 komentarz:

  1. Właśnie natrafiłam na twojego bloga, przez post o nu'est, a że jestem nowa w tym świecie (przynjamniej k-popu) to zaoobserowałam ;) Co do anime, to nie wiem co mnie podkusiło do obejrzenia tego, ale ledwo dotrwałam do końca pierwszego odcinka, chyba nawet nie do końca, gdyż wcześniej mi internet rozłączyło. Ale było to najgorsze anime jakie obejrzałam, główna bohaterka mnie załamała i prócz pięknej kreski i świetnego openingu nie ma tam nic wartego oglądania :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń