czwartek, 21 sierpnia 2014

M&A - Soul Eater

Zawodówka Śmierci to placówka kształcąca młodych władających oraz bronie. Główni bohaterowie Maka i Soul wraz z przyjaciółmi na co dzień starają się stać się jeszcze silniejsi. Jednak pojawia się wiedźma, która pragnie narodzin boga-demona. Niepostrzeżenie przenika w szeregi szkoły i przysparza coraz więcej kłopotu. Uczniowie z zawodówki muszą stanąć na wysokości zadania i ją powstrzymać aby nie dopuścić do ponownego chaosu na świecie.







90%  KLIMATU CHAOSU


Plusy:
+rozwój akcji
+projekty postaci
+soundtrack


Minusy:
-miejscami za dużo absurdalności
-niektóre wypowiedzi bohaterów (lel)


INFORMACJE

Reżyseria - Takuya Igarashi
Scenariusz - Akatsuki Yamatoya
Muzyka - Taku Iwasaki
Produkcja- BONES

Liczba odcinków - 51
Czas trwania - ok. 23 minuty odcinek
Kategoria - akcja, komedia, shounen


Głosy:
Maka Albarn - Chiaki Omigawa
Soul Evans - Kōki Uchiyama
Black Star - Yumiko Kobayashi
Tsubaki Nakatsukasa - Kaori Nazuka
Death the Kid - Mamoru Miyano
Spirit Albarn - Tōru Ōkawa
Franken Stein - Yūya Uchida
Crona - Maaya Sakamoto
Medusa - Houko Kuwashima
Ashura - Toshio Furukawa





AMV











1 komentarz:

  1. Obejrzałam kiedyś 3 pierwsze odcinki i bardzo mi się spodobało, ale później miałam dużo mniej czasu przez szkołę i kompletnie o tym zapomniałam. Dziękuję za przypomnienie mi o tym świetnym anime. Biorę się za oglądanie. ;)

    OdpowiedzUsuń