sobota, 16 lutego 2013

SHINee's Wonderful Day ep.1

 Jak widzicie program już gotowy :D ! Tylko dlaczego nikt w tej Korei, nie opowiedział SHINee jak fajnie jest w Polsce -,- . (Chyba by się tu zanudzili xd . ) Ciekawi mnie skąd Taeminowi przyszłą do głowy Szwajcaria .



 Oooo Minho jesteś przesłodki *v*, Key nie, nie jesteś ugly (Visual xDDDD ), Tae jak słodko (powtarzam się) i jeszcze to pianino :>> , Jonghyun - padłam, jak go poznali xD, a Onew, ileż on je... xD . Coraz częściej mam wrażenie, że Kijasz zostanie projektantem ciuchów. Ja bym do tej wody nie weszła. Aż JJongowi zazdroszczę wycieczki  :> . Ależ Taesiu, nikt nie uważa, że jesteś gorszy (skok był fajny xD). Bosz, ale jak ja się wtedy denerwowałam, SHINee zresztą też XD.


No nic, na dzisiaj tyle. Do następnej ;) .

PS. Ubóstwiam ich gust muzyczny (te koszulki AC/DC , KISS i płyty Ramones xD ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz