niedziela, 24 lutego 2013

Junhyung & FeelDog & LE - 어이없네 (You Got Some Nerve) (Full Audio)

 Powracam ! I to bez 40 stopni gorączki xD ! Z racji tego, że dzisiaj już lepiej się czuję, postanowiłam nadrobić zaległości. Przedstawiam nowy kawałek pana Junhyunga (B2ST), oraz pana FeelDoga (BigStar). (nadmienie jeszcze, że z LE z EXID)

                                          

 Mi szczerze mówiąc średnio przypadł do gustu i to po którymś przesłuchaniu. Ale ma to do siebie, że nie można wyzbyć się go z głowy xD. Moje pierwsze wrażenie było takie : ,, Co tu robi G-Dragon ?! ". Nie chce nikogo urazić, ale jedyne porównanie jakie mi przychodzi to One of a Kind (GD). Wybacz Junhyung . Wydaję mi się jakbym już to słyszała, a raczej nie o to chodzi... :/

Wstawię jeszcze zaległe teasery i lecę uzupełniać dalej ;) .









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz