czwartek, 7 lutego 2013

SHINee's 3rd album

 Witajcie mordeczki ;). Dziś zamiast B.A.P. mam dla was nową informację, a właściwie kolejną zapowiedź płyty. Niestety na razie prawie nic nie wiadomo, ale trzeba mieć nadzieję, że w najbliższym czasie to się zmieni.
 Tytułowa piosenka albumu będzie nosić nazwę ,, Dream Girl " <niezbyt się wysilili>. Premiera planowana jest na 19 luty tego roku.
  Niesamowicie mnie rozwścieczyli, postanawiając wydać płytę parę dni po tym jak zamówiłam Sherlock -,- . Miejmy nadzieję, że dostanę chociaż kartę z autografem Taemina, bo inaczej naprawdę się obrażę. Wracając do tematu xD,jak już pisałam prawie nic nie wiadomo. Na oficjalnej stronie SHINee, na facebooku pojawiły się dwa zdjęcia. Przedstawiają one Key, więc domyślić się można, iż następne wrzucone zostaną później. Gdy tak się stanie notka zostanie przeze mnie natychmiast uzupełniona :).
 Na pierwszy rzut oka można już zobaczyć podobieństwo do sesji z Sherlocka, oby tylko nie okazała się być tak samo nie trafna :/ . No nic zdjęcia umieszczam poniżej i będę czekać na więcej informacji. Do następnej ;).
Pffff... co one maja w ogóle przedstawiać ?

I mamy nowe :D

Taemin
I znowu nie wygląda jak on ;_; (ale i tak pięknie xD ). Wyjaśnijcie mi cel umieszczenia tu konia... 


Jonghyun
Minho


Onew



Bosz... Tae <facepalm>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz