środa, 6 lutego 2013

One Ok Rock ,, Jinsei x Boku = " album

 Cześć wszystkim! Może już się orientujecie, a może jeszcze nie, ale OOR wydają nowy album. Premiera planowana jest na 6 marca tego roku. Dzisiaj, a właściwie nie wiem czy można tak powiedzieć, bo dzisiaj o 4 rano... no ale wybaczymy Japonii te 8 godzin do przodu, zespół przedstawił nam pełną tracklistę. Oto ona :
1. Introduction~Where idiot should go~
2. Ending Story??
3. ONION!
4. The Beginning 
5. Clock Strikes  
6. Be the light 
7. Nothing Helps 
8. Juvenile
9. All Mine
10. Smiling down
11. Deeper Deeper
12. 69
13. the same as...
 Jak widać, kilka kawałków już znamy, niestety na następne trzeba jeszcze troszkę poczekać. Album zawierać będzie, kawałki zmiksowane przez John'a Feldmann'a, i jeszcze wiele innych ,,niespodzianek''. Właśnie dlatego moim zdaniem warto będzie poczekać, a potem ponownie zapchać całe MP3/telefon.
 Na dzisiaj tyle, następna (moja) notka dotyczyć będzie B.A.P. Do następnej ;).

EDIT 11.03.13

link do pobrania płyty Jinsei x Boku (download) -> chomik [link]
inne -> [link]

3 komentarze:

  1. Ooo, jak fajnie ;D Lubię OOR ;D dobrze mi się przy nich piszę na przykład xD Ja akurat nie pcham piosenek w komórkę, ale na laptopie obowiązkowo zajmie miejsce xD

    Fajna ta koładka na płytę ;D taka artstyczna ^^ przedstawienie oka ;D hm może to taki przekaz, iż widzą każdego fana? Milutko ;D

    Co do piosenek znam jedynie 4 i 11 XD nie weiem czy inne już wyszły, czy każą czekać MI (jak mogą) czekać do marca? :P wtedy mi też Kana Nishino wyjdzie XD Oj marcu, marcu nadchodź w końcu ;D

    I jbc u mnie nowa notka ;D Pozdrawiam, Soli ;);*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też BARDZO ich lb, nawet mam ich koszulkę ;D. Co do piosenek, te które na razie mieliśmy okazję usłyszeć to: 4, 7, 11 i 13. Już u cb komentowałam :>

      Usuń