piątek, 25 lipca 2014

I Can Hear Your Voice



Tytuł oryginalny: 너의 목소리가 들려 / Neoui Moksoriga Deulryeo
Pochodzenie: Korea
Rodzaj: Romans, Fantasy, Komedia, Prawo, Kryminał (ale nie do końca xd )
Liczba Odcinków: 18


Opis:

Główna bohaterka jest panią prawnik, która ma ostry język ale nie przykłada się w ogóle do swojej pracy więc przegrywa wszystkie sprawy z własnego wyboru. Park Soo Ha to uczeń, który potrafi czytać w myślach kiedy tylko spojrzy komuś w oczy. Szukał naszej pani prawnik...przez jakieś 10 lat. Wszystko przez zdarzenia z przeszłości, za które jest jej bardzo wdzięczny i obiecał ją chronić (no i jest jego pierwszą miłością :D ). Dostaje lekkiego szoku kiedy dowiaduje się że jego ukochana wcale nie jest milutką i kochającą osobą, ale nie poddaje się.
Jang Hye Sung zaczyna patrzeć na swoją pracę i ludzi w innym świetle kiedy  Park Soo Ha pomaga jej czytać w myślach oskarżonych, natomiast jej kolega i były policjant Cha Kwan Woo wierzy i ufa swoim klientom, czego kobieta kompletnie nie rozumiała.
Niestety do tego wszystkiego dochodzi jeszcze psychopata który był wplątany w tą sprawę sprzed 10 lat. A dokładnie to wyszedł z więzienia i chcę zabić Jang Hye Sung. Ona ma Park Soo Ha który będzie ochraniał ją z całych sił tak, jak obiecał...ale czy to wystarczy? 


(tum tum TUUUMMM..dramatyczny trochę ten opis :D Ale nie jest tak tragicznie, to tylko moje pisanie ^^ Może reszta bardziej was przekona do tej dramy, bo jest kdjshkjfhskjhk <3 )




Teaser (Przepraszam że nie ma napisów, ale nie potrafiłam znaleźć innego) :

Niestety jest tylko link bo nie potrafiłam go wstawić :)




Soundtrack:










Ode mnie:
Boże. Nawet nie wiecie co ja czułam oglądając tą dramę :DTym bardziej z taką fabułą (która była cudna <3 )Skakałam na łóżku jak idiotka (nie zawsze z radości) .
To że za główną bohaterką lata psychopata (te rymy mrr :D ) , nie znaczy że cały klimat jest przygnębiający bo tak nie jest (i między innymi za to kocham tę dramę). No oczywiście są poważne i smutne momenty ale nie przeważają w tej dramie.
Jest fajnie. Bardzo fajnie. Przynajmniej coś się dzieję, nie wiadomo czego się spodziewać. No i nie powiem, kilka razy wybuchałam śmiechem :D
Opisy na stronach internetowych sprawiły że odkładałam tą dramę bardzo długo, i czuję że trochę im się priorytety potentegowały xD No ale coż, wy macie mnie ^^  
W każdym razie jest miłość, przeszłość i trochę niebezpiecznych sytuacji (no dobra, trochę dużo). Kocham że to NIE jest tak, że przez 16 odcinków główni bohaterowie się nienawidzą, nic innego się nie dzieje, ciągle się kłócą a później zaczynają się kochać i jest takie wielkie wtf? Muzyka też była fajna, taka...sama nie wiem :P No były też smutasy ale to chyba oczywiste ^^
 A gra aktorska...zakochałam się. Wszyscy grali na poziomie, a główni bohaterowie dobrze się zgrali.
Prawniczka Jang jest świetną główną bohaterką, bo ma swoją słodką stronę i tą nie bardzo xd Rozwalała mnie w niektórych scenach :P
Prawnik Cha jest...urzekający xd Na początku mnie denerwował, ale jest taki nerdowaty że masakra :D
Oczywiście brawa dla Jeong Woong Ina za rolę świetnego psychopaty (bez kitu bałam się go momentami o.o )
 No i LEE JONG SUK PROSZĘ PAŃSTWA (Gratuluję rodzicom! ) :D
Nie będę się rozpisywała o każdym z osobna, ale macie podstawy ^.^

Oglądałam tą dramę z Shiro, i jej też się spodobała (a ona nie przepada za dramami) więc  sukces!! :P
Naprawdę ta drama jest świetna, ma niebanalną fabułę i świetną obsadę (No i jest przesłodka) <3


A w ogóle mam pytanie ^^ Jakie dramy chcielibyście tu zobaczyć? I jakie dramy mi polecacie (nie mam co oglądać :C )?


Na koniec zdjęcia/gify :















A oto nasz psychopata :D


Słodko <3



~Suzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz