środa, 9 lipca 2014

NU'EST - Good Bye Bye [MV]


Zakochałam się i tak, nie jestem ani trochę obiektywna. ;;
Zwrotki są świetne, chociaż refren podoba mi się mniej.
Stylizacja jest niesamowicie udana. Minhyun i Ren wyglądają szczególnie dobrze. ;;
Czekałam na taniec i zasmucił mnie jego minimalizm.
Jak do tej pory to chyba ich najlepszy teledysk, wypełniony dziwnymi scenami, które moim zdaniem łączą się w ciekawą całość. Zdążyłam już przeczytać opinie, jakoby każdy z NU'EST poprzez MV wprowadził własną ,,narrację", która ma symboliczne znaczenie. To czyni teledysk jeszcze bardziej wyjątkowym. Myślę, że warto poczytać o tym więcej, dlatego zamieszczam [link].
Oprócz tego wstawiam zestaw gif'ów, który jeszcze bardziej rozjaśni narrację JR'a [link].
W dodatku Good Bye Bye to główna piosenka ich pierwszego pełnego albumu (doradzam posłuchać), który swoją drogą zawiera starsze kawałki tj. Action czy FACE.








4 komentarze:

  1. Jestem pozytywnie zaskoczona piosenką. Chłopcy wraz z wydaniem albumu pokazali swoją dojrzałość co jest bardzo wielkim plusem .Teledysk bardzo mi się spodobał, wreszcie jakieś nie pudełko k popowe ,agencja się postarała .Ren mnie zaskoczył swoim wyglądem, wygląda dobrze naprawdę męsko i nie do poznania .Uciekam przesłuchać resztę piosenek z tego albumu .^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to jest pierwsza piosenka tego zespołu, którą przesłuchałam i... zakochałam się. <3 Wspaniałe wokale, świetnie wyglądają. Zapowiada się pracowity tydzień, który spędzę na nauce imion, rozpoznawaniu twarzy i przesłuchiwaniu piosenek, które wyszły do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szykuj się na posta o nich, bo mam gdzieś nieskończony. Oczywiście nic nie obiecuję. ;;
      Cieszę się, że ten blog przydał Ci się i zachęcił do poznania tak moim zdaniem fajnego zespołu. (:

      Usuń
    2. Będę cierpliwie wyczekiwać. :-)

      Usuń