poniedziałek, 28 lipca 2014

HYUNA - RED [MV]



Nie bardzo wiem co o tym myśleć.
Z każdym teledyskiem wytwórnia tworzy Hyunie coraz gorszy wizerunek.
Jak dla mnie za dużo dwuznacznych scen i dotykania się w niektóre miejsca.
Z drugiej strony większość bardziej kontrowersyjnych wykonawców tworzy takie teledyski i nikomu to nie przeszkadza.
Nie rozumiem logiki fanów. Gdy facet lata z gołą klatą, pociera się w różne miejsca, a naokoło niego w dwuznacznych ruchach skacze tuzin dziewczyn - wszystko jest okej.
Kiedy jest to kobieta, całość nie wygląda już tak kolorowo.
Trochę mnie to boli. HyunA ma wielu hejterów, którzy wyzywają ją najgorszymi epitetami właśnie przez jej wizerunek. Szkoda, że poza sceną jej zachowanie diametralnie się zmienia.

Wracając do samej piosenki - to chyba jej najlepszy kawałek. Specjalnie używam słowa chyba.
Nie jest przesłodzony, jak Bubble Pop, a refren jest dosyć chwytliwy. Jednak coś mnie w nim drażni. Nie jestem jeszcze pewna co. Może to pierwsze wrażenie, które ulegnie zmianie.
Nie jestem pewna czy jeszcze do niego wrócę.
A co Wy o tym myślicie?








1 komentarz:

  1. Strasznie podoba mi się ta piosenka *^* Co do teledysku, no cóż Hyuna wygląda jak wygląda ale to nie jej wina, myślę że trochę przesadzili :/ Strasznie podoba mi się ta scena z kleopatrą :3 Ładnie tam wygląda.

    OdpowiedzUsuń