środa, 27 marca 2013

4Minute


 4Minute (  포미닛  ) - pięcioosobowy girlsband z Korei Południowej, stworzony przez Cube Entertainment. Nazwa zespołu ma się brać podobno stąd,  że dziewczyny swoim śpiewem potrafią oczarować w 4 minuty (O ironio jest ich 5 ! xD ). Zadebiutowały wypuszczając singiel ,,Hot Issue'', 15 czerwca 2009 r. po raz pierwszy prezentując go na M! Countdown.
 Zespół wydał w sumie: jeden duży Koreański album, trzy mini albumy Koreańskie, jeden pełny Japoński album, sześć Japońskich singli, oraz wiele Koreańskich.
 Nazwa ich oficjalnego fanclubu to 4NIA, a oficjalny kolor to fiolet perłowy.

Członkowie :





JiHyun


Imię i nazwisko : Nam JiHyun (  남지현  )
Data ur. : 9 stycznia 1990 r.
Miejsce ur. : Seoul, Korea Południowa
Pozycja : liderka, wokal
Wzrost : 167 cm
Waga : 49 kg
Grupa krwi : A
Zainteresowania : taniec - balet, Angielski, gotowanie
Ciekawostki : Uczęszczała do Sangmyung University (Dance Major; Leave of Absence). Grała w dramie It’s Okay, Daddy’s Daughter.









GaYoon


Imię i nazwisko : Heo GaYoon (  허가윤  )
Data ur. : 18 maja 1990 r.
Miejsce ur. : Seoul, Korea Południowa
Pozycja : główny wokal
Wzrost : 165 cm
Waga : 47 kg
Grupa krwi : 0
Zainteresowania : śpiewanie, oglądanie filmów, pisanie tekstów
Ciekawostki : Ukończyła Dong Duke Girl's High School, potem uczęszczała do Dongguk University (Theater Major).









JiYoon


Imię i nazwisko : Jeon JiYoon (  전지윤  )
Data ur. : 15 października 1990 r.
Miejsce ur. : Seoul, Korea Południowa
Pozycja : główny wokal, rap
Wzrost : 165 cm
Waga : 47 kg
Grupa krwi : B
Zainteresowania : śpiewanie, tańczenie, gotowanie, pisanie tekstów
Ciekawostki : Uczeszczała do Byeongjeom High School. Lubi słuchać Beyoncé.









HyunA


Imię i nazwisko : Kim Hyun-a (  김현아  )
Data ur. : 6 czerwca 1992 r.
Miejsce ur. : Seoul, Korea Południowa
Pozycja : główny rap, wokal, główna tancerka, twarz grupy 
Wzrost : 165 cm
Waga : 44 kg
Grupa krwi : 0 
Zainteresowania : gotowanie, oglądanie filmów, robienie sobie zdjęć xD, dobieranie ubrań. Jej specjalnością jest taniec : Street Dance, Poppin, oraz choreografie.
Ciekawostki : Współpracowała z HyunSeung'iem, w duecie Trouble Maker. Nagrała również trzy solowe albumy. Uczęszczała do Choong Chun Middle School, oraz Korea High School of Music and Arts. Ukończyła studia na Konkuk University (College of Art Culture) (attending). Jej ulubiony kolor to żółty. Jej rodzice są po rozwodzie. Ma dwóch braci (Hyunho and Hyunsuk). Jest leniwa i gadatliwa (oj taak xD), chociaż prywatnie jest raczej nieśmiała i małomówna. Skrycie podejrzewam ją o zaawansowane ADHD xD .

Wybaczcie, że jest jej więcej, ale nie mogłam się powstrzymać. Uwielbiam ją :>
















SoHyun


Imię i nazwisko : Kwon SoHyun (  권소현  )
Data ur. : 20 sierpnia 1994 r.
Miejsce ur. : Seoul, Korea Południowa 
Pozycja : wokal, maknae
Wzrost : 162 cm
Waga : 45 kg
Grupa krwi : B
Zainteresowania : taniec, basen, nauka ( taak, jasne xD )
Ciekawostki : Uczęszczała do Kumho Junior High School, a obecnie uczęszcza do Pungmoon girls' High School (attending).










razem :












Kilka piosenek :





B2ST na początku *o*







źródło: fp na facebook, tumblr, Generasia 

 Koniec :d . W końcu się zebrałam i opisałam jakiś girls band xD. Teraz bd więcej czasu, więc notki pewnie bd ukazywać się częściej :>.


Do następnej ;)

2 komentarze:

  1. O jeny *________* Jakie one są śliczne *o* Tak, ja się potrafie zachwycić nawet kobietą xD Tylko ta trzeci mi u nich nie pasuję, psuje ic image ślicznotek xD
    Nie no super, rzadko słucham koreańskich piosenek no ale tutajzrobiłam wyjątek i w sumie nie bardzo mi się podobały xD chociaż ta ostatnia zrobiona w fanvidele super ;D ale to jedna xD resz\ta nie przypadła moim uszom do gustu ^^"
    Za to teledyski zarąbiste *___* najbardziej podobał mi się Volume Up (gdzie bardzo, bardzo zazdrościłam ich stylizacji xD Ja chcę takie buty jak mają one, ciuchy też... błagam! xD) i Mirror, Mirror (ta scena jak śpiewają w gabinecie luster, boska + te świecące getry tak fajnie eksponują im nogi - muszę je mieć xD i wygrzebie je, choćby z ich śmietnika! :P)
    No to tyle, jak by co u mnie nowa notka ;D
    www.naruhina-lovestory.bloog.pl
    Pozdrawiam ;*;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham te dziewczynki *w* Awwww ♥ ;**
    Dzięki nim tu jestem (tylko dla nich xd)
    Koffam , najbardziej Hyunę!! Później JiYoon (ona wcale nie jest brzydka,zobaczcie sb ją w long hair ;d)
    , JiHyun , GaYoon, i SoHyun. SoHyun - nie lubię jej. Nooo może trochę , ale nie za bardzo ;[
    Ona jest jakaś dziwna xp A HyunA the best Moja unnie ♥

    OdpowiedzUsuń