czwartek, 2 stycznia 2014

I Love Lee Tae Ri



◘ Tytuł oryginalny: 아이러브 이태리
◘ Latynizacja tytułu: Ai Leobeu Itaeli / I Love Lee Tae Ri / I Love Italy
◘ Gatunek: komedia romantyczna, fantasy
◘ Liczba odcinków: 16
◘ Nadawca: tvN
◘ Emisja: 28.05.2012 - 17.07.2012
◘ Czas emisji: poniedziałek i wtorek, 23:10

Obsada
◘ Kim Ki Bum jako Geum Eun Dong / Hwang Min Soo (30-letni)
◘ Park Ye Jin jako Lee Tae Ri
◘ Yang Jin Woo jako Choi Seung Jae
◘ Kim Eun Young / Jubi (Sunny Hill) jako Ha Soon Sim
◘ Im Ho jako Geum San
◘ So Yi jako Na Hong Shil
◘ Woo Sang Jeon jako Paulo
◘ Kim Yong Hoon jako Moon Shil Jang
◘ Jang Young Nam jako Oh Mi Ja
◘ Lee Moon Soo jako Geum Hak Sa
◘ Jun Yang Ja jako Baek Soo Bok
◘ Choi Duk Moon jako wuj Lee Tae Ri
◘ Jang Seo Won jako Hwang Min Gook
◘ Goo Ja Hoon jako Kang Bi Seo
◘ Yoo Seung Yun jako Mi Mi
◘ Park Ha Yi jako Kyung Ah

Opis
 Geum Eun Dong to czternastoletni chłopak, zaręczony z siedem lat starszą Ha Soon Sim. Kocha dziewczynę, jednak ta oddała swe serce innemu - Choi Seung Jae, mimo to postanawia ją chronić. Silne pragnienie bycia dorosłym... spełniło się.
 Pochodząca z zamożnej rodziny, wykształcona Lee Tae Ri nie wierzy w miłość odkąd została przez nią zraniona. Zatrudniła Hwang Min Dong Soo (Eun Dong) na swojego asystenta, wtedy uczucia do niego zaczęły w niej rozkwitać.
 Problemem jest czy główny bohater nie powróci do wcześniejszego stanu.

Ocena własna
 Jestem dopiero po pierwszym odcinku, więc ocenę własną napiszę po obejrzeniu całości.

Jest ktoś chętny do oglądania? ^^
Ostrzeżenie! Dużo mięśni Ki Bum'a!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz