środa, 23 października 2013

Trouble Maker Comeback (notka specjalna)

 Zazwyczaj nie wstawiam takich postów, ale chciałabym poznać wasze zdanie. Mam mieszane uczucia co do tego zdjęcia. Nie podoba mi się to, że Cube nie patrzy na Hyune jako artystkę. Z jednej strony nie widzę nic złego w takim wizerunku, ale do pewnego momentu. To już jest przesada. Ale chyba najbardziej bolą mnie komentarze od ludzi, którzy ją obrażają. No bo chwila, ile było już takich sesji z panami latającymi w bokserkach? Jedyne co wszyscy byli w stanie napisać to ,,Wooow ale seksowny *~~* ", a jeśli to kobieta od razu zaczynają wyzywać ją od najgorszych (nawet nie mam zamiaru tego cytować .__. ). Przecież to nie jej wina. To wytwórnia stworzyła jej taki wizerunek, a jak wiadomo koreańskim wytwórnią nigdy się nie odmawia. Powinniśmy też pomyśleć jak bardzo nieswojo ona musi się z tym czuć. Cube nie traktuje jej tak jak powinni traktować wokalistki. Zamiast podkreślić to, że umie śpiewać, świetnie rapować i tańczyć, pokazują Hyune jaka kogoś kto jest w tam tylko dlatego, o nosi z byt kuse stroje i kręci tyłkiem. 
 Z jednej strony nie mogę się doczekać ich comebacku. Z drugiej zdjęcie teaser'owe mnie trochę... przeraża? Szkoda mi Hyuny.
 Jednak zdania nie zmienię i Trouble Maker to chyba najbardziej wyczekiwany przeze mnie comeback :D Poza tym pod pewnym względem zdjęcie naprawdę mi się podoba i gdyby nie odsłaniało tyle byłoby świetne. W sumie już sama nie wiem co myśleć bo uwielbiam Trouble Maker - zdjęcie raz mi się podoba, a raz nie .__.  Koncept wydaje się ciekawy i chyba zwariuję zanim wypuszczą całość :D Mam tylko nadzieję, że wizerunek Hyuny nie ucierpi jeszcze bardziej.


ALE I TAK UMIERAM KIEDY MYŚLĘ O ICH COMEBACKU *~~* <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz