środa, 4 września 2013

EXO - Drama Episode 2 [MV]

SM to idioci. Wszystkie zespoły zarabiają, żeby EXO mogło co tydzień pokazać się w radiu, wziąć udział w nowej sesji i wszystkich możliwych programach telewizyjnych, w których było już tysiące razy (i mówimy tu oczywiście o jednym miesiącu). EXO jest wszędzie -_- Mam ich dosyć, nie mogę na nich patrzeć, a najbardziej boli mnie sytuacja innych zespołów. Tak dokładnie SM ma pod swoimi skrzydłami również inne zespoły (co lepsze większość to te najstarsze i do niedawna najbardziej znane -_-) Tym razem nie będzie żadnego akjfsgfjsj bo po pierwsze - ile można -,- ? Album wydany w dwóch wersjach językowych w dodatku z repackage, MV do Wolf, Wolf Drama Ver. , Growl (dwie wersje MV) + Growl 2 wersja (również dwie wersje), a do tego jeszcze 2 część ,,dramy" -,-
 Bądźmy szczerzy, nawet tak mało znany zespół jak MYNAME ma lepszą grę aktorską, nie mówiąc już o fabule. Poza tym jaki miał być sens kręcenia kolejnego filmiku, który kompletnie nic nie wnosi (muzyki też specjalnie tam nie ma...)? Cała opowieść nie dość, że nie zrozumiała to jeszcze, niesamowicie płytka i sztuczna =.= Jak już jesteśmy w temacie to mógłby mi ktoś wyjaśnić o co tam w ogóle chodzi?
Zostanę zlinczowana, nie? Dalej napalone fanki EXO - Haters Time !


Korean Ver.


Chinese Ver.



gifów nie wstawiam bo mi się nie chce =,=

3 komentarze:

  1. Masz rację, że przesadzają z tym, że całą swoją uwagę wytwórnia skupia na EXO. Te dramy to też już przegięcie dla mnie nie mają za wiele sensu, ale uwielbiam oczy Kris'a na końcu to muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze są tu normalni ludzie <3 ~~ (ja nadal mam słabość do Jongina :c)

      Usuń
    2. O tak Jongin też jest boski <3

      Usuń