czwartek, 30 maja 2013

EXO - The 1-te album "XOXO (Kiss ver.)" FULL

;____; zamawiam <3 ~


Baby Don't Cry <3333




Black Pearl  <33




Don't Go






Let Out The Beast





3. 6. 5.

brzmi trochę jak Łan Dajrekszion ;_;




Heart Attack 




Peter Pan






Baby






My Lady 
<3333333 ~~~






Wolf





    
 Z tego co czytałam to zespoły miały się promować razem, ale jak widzę piosenki są w dwóch wersjach językowych. Na razie wrzucam EXO-K, ale postaram się dorzucić też wersję chińską. Później dodam też link do pobrania.

<3


EXO XOXO FULL ALBUM DOWNLOAD  ->




5 komentarzy:

  1. Kocham toooooo , aaaaaa, normalnie nie mogę, aaaaaaaa


    zapraszam na oh-my-hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. *sdfdgjnlkjglrt* UMARŁAM <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy napisałam to u góry, ale ja też *u*
      Teraz już tylko zamówić płytę :>

      Usuń
    2. Chciałabym mieć na nią kasę ;_;

      Usuń
    3. Ja też ;___;
      A na razie jeszcze zbieram i czuje, że długo mi to zajmie bo chce od razu kupić wersje Hug ;_;

      Usuń