piątek, 26 kwietnia 2013

SHINee Why So Serious - The Misconceptionc Of Me


 <333333333333333333 ~~~~~~~~
Kocham ich ~~
Chociaż brak JJonga ( miał wypadek) nadal boli :/
Tae <3 ~~



  Jak na razie z tego co widzę to Taemin przejął pałeczkę . I przyznać trzeba, że wyszło mu to genialnie :3. Martwię się tylko co dalej będzie z Jonghyunem, znając SM... :/ Na szczęście na reszcie piosenek jest i na płytowej wersji Why So Serious? też.


[link] <- do pobrania płyty (download)

Wersja z płyty, już z Jonghyunem.



A mi tam szkoda, że na płycie nie ma wersji z Taeminem :c .



SHINee bez Jonghyuna 





1 komentarz:

  1. Nie jestem fanką Shinee, by mieć o nich jakieś informacje xD ale w sumie dobrze, bo ostatnio się nie popisałam XDD a ty jeszcze mnie dobiłaś z tą płcią XD czułam się jak w szkole gdy coś powiedziałam, sądząc, że jest dobrze, a wszyscy się śmiali... xD
    Tak czy siak Shinee, fajny teledysk, piosenka, ale ta muzyka cyrk przypomina xD daruj, ja mam porównania z kosmosu xD
    a tak to zapraszam do mnie na notkę :)
    www.naruhina-lovestory.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń