poniedziałek, 28 stycznia 2013

BoA - 보아_그런 너 (Disturbance)

 Witajcie ponownie. Dzisiejszy temat zamierzam poświecić nie tyle piosence, a moim przemyśleniom.


 Mimo wszystko, wypada zacząć od muzycznej strony. Może jeszcze nie wczułam się w ten klimat, albo muszę ją przesłuchać kilka razy (choć szczerze mówiąc nie mam na to ochoty), ale piosenka nie zrobiła na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia. Nie chodzi o to, że mi się nie podoba, ale... No właśnie ale.
 Drugą rzeczą na jaką chciałam zwrócić uwagę, jest nowy wygląd Taemina. Już na gali Golden Disk Awards, mogliśmy podziwiać go w nowej fryzurze, ale tu widać ją bardziej dosadnie.
 Ależ on się zmienił. Pamiętacie go ze swoją słynną fryzurą na grzybka, przez co zyskał przezwisko Mushroom albo włosami, jakby je obcinał przy garnku, zaraz po debiucie SHINee. Potem były poplątane loczki i jeszcze więcej loków. I w końcu, jego długie Sherlockowe włosy, które zmyliły nie jedną fankę, myślącą wówczas iż Taemin jest przedstawicielką tej samej płci.
 Słynny maknae nie wygląda już jak maknae (good joke, przecież to Taemin xD). Chociaż swojego aegyo chyba nigdy nie straci xd .
 Na koniec krótka prezentacja jego modowych ekscesów.















I nowa fryzura ( ;_; )






1 komentarz: